Még mielőtt rátérnénk arra, hogy miért nem elég csupán egy statikus honlap manapság, érdemes pár szót ejteni arról is, hogy miért jobb a sima weboldal is a semminél. Azok a cégek ugyanis, akik nincsenek jelen az interneten 2020-ban, óriási lehetőségtől vonják meg magukat.
Egy jól felépített honlap ugyanis hírét kelti a weben cégünknek, szolgáltatásainknak, termékeinknek és ha a keresőoptimalizálással is jól bánunk, akár megsokszorozhatjuk a bevételeinket is.
A céges weboldal URL címe feltüntethető az e-mailekben, céges prospektusokon és névjegykártyákon és modern, korszerű cég hatását keltik. Az más kérdés, hogy ha rossz webfejlesztőt választunk a feladatra, akkor egy céges honlap többet is árthat, mint amennyit használ.
Nem szabad hát zsugorinak lennünk, ha olyan fontos felületről van szó, mint a webes megjelenésünk. A weboldal ugyanis képet ad cégünkről és nem csak vásárlókhoz, de akár üzleti partnerekhez is juttathatja vállalkozásunkat.
Ma már több kell az embereknek, mint egy sima online névjegykártya
Még pár évvel ezelőtt talán elég volt egy animációkkal megtűzdelt, statikus bemutatkozó weboldal, ahol cégünk története, termékeink leírása, szolgáltatásaink bemutatása és céges elérhetőségeink láthatóak voltak, ma már ennél sokkal többre van szükség. A felhasználók ugyanis értetlenül állnak az olyan céges honlapok előtt, ahol nem jutnak azonnal a szükséges információhoz.
Tipikus ilyen hiba, amikor árak helyett egy „érdeklődöm” gomb vagy árajánlatkérő űrlap várja a látogatót. A felhasználók ilyenkor egyszerűen átkattintanak a konkurencia oldalára, ahol azonnal tájékozódhatnak és akár egy gombnyomással már vásárolhatnak is.
Érdemes ezért olyan webáruházat készíttetni, ahol blogolásra is van lehetőség. A termékeinkhez pedig minőségi képeket, bőséges leírást és kedvező árakat is kínáljunk. Egy minőségi webshop képes megsokszorozni a korábbi bevételeinket, ha megfelelően kezeljük azt. Az online marketing költségen és a webfejlesztésen pedig soha ne akarjunk spórolni!