A méltán népszerű John Deere traktorokon különösen figyeltek arra a tervezésnél, hogy az adott munkás mennyi időt tölt ezeken a munkagépeken. Minden egyes erőgépet olyan kényelmesre terveztek, mintha csak egy személyautóban autózna az ember több száz km-en keresztül.
Rendelhetők a traktorok mechanikus fülkerugózással és mellső hídrugózással, melyek megkönnyítik a rezgések okozta fáradtság elviselését a nap végén is. Kimagasló a traktorok hidraulika rendszere, mivel hátsó 3 pontos felfüggesztő rendszere van az összes gépnek.
Mivel ezek az aratással töltött munkanapok igencsak hosszúra nyúlhatnak, mindenképp arra van szükségünk, hogy megkíméljenek minket, vezetőket a korai fáradtságtól. Ehhez elengedhetetlen egy olyan vezetőfülke, melyet teljesen személyre lehet szabni. Minden kezelőfelület kézre esik, és nem korlátozzák a kilátást sem a gépekből. A vastag ablakok pedig megóvnak minket a külső hanghatásoktól, így csendben végezhetjük a dolgunkat. A műszerfal egyszerűsége is növeli a gyártó megbecsülését, hiszen elég egy pillantást vetnünk rá, máris mindent le tudunk olvasni, amire szükségünk van.
Megbízhatóság és kényelem
Ha már aratás és földművelés, miért ne ragaszkodnánk a luxushoz? Bizony a mai világban is jellemző az, hogy a luxus kategóriájú járművek beszerzéséhez mélyen a zsebébe kell nyúlnia az embernek, de ez alól kivétel a John Deere márka. Való igaz nem a legolcsóbb kategóriát képviseli, de létezik sok számos földmunkagép, melyek sokkal drágábbak az említett márkánál, de mégsem ennyire megbízhatóak.
Ezek a traktorok mondhatni igénytelenek, hiszen a kötelező olajcseréken kívül aligha lesz rajtuk olyan szervizelős munka, amit el kell végezni. A kopó alkatrészek természetesen kivételek, de megfelelő ellenőrzés és odafigyelés mellett 5-7 évente bőven ráér ezeknek a cseréje is.
Régen igencsak megerőltető volt egy-egy szántás, aratás. Miután megjelentek a különböző nagy traktorok, melyek megkönnyítették ezt a hosszú és fárasztó robotot, még sokáig várni kellett, hogy kialakuljon ebben a kategóriában is a luxus és kényelem fogalma. De ahogy a sima gépjárművekben elterjedt a klíma, a szervokormány és szervofék, valamint az automata sebesség váltó, csak idő kérdése volt, hogy mikor kerülnek bele ezekbe a traktorokba is ezek a széria felszereltségek.
Különösen fontos szerepük van itt, ezekben a nehéz gépekben mindegyiknek, mivel egész napokat, sőt heteket is ülhetnek bennük a munkások, míg teljesen be nem fejezik az aratást.