Bár Fluor a magyar tinilányok egyik kedvenc rappere, az életéről szóló film óriási bukás volt. A filmet december 20-án mutatták be, és a premier héten összesen 178-an voltak kíváncsiak rá.
A filmet három fővárosi és három vidéki moziban mutatták be december 20-án. Flour a magyar tinilányok kedvence, a koncertjein tolonganak a fiatalok, Mizu című dalát pedig már több, mint 15 millióan nézték meg a legnagyobb videómegosztó portálon a Youtube-on, így a film készítői joggal reménykedhettek a sikerben.
Ám a fiatal énekesről szóló dokumentumfilm iszonyú nagy bukás lett, mindössze 178-an voltak kíváncsiak rá a premier héten, ami azt jelenti, hogy ketten-hárman ültek be egy-egy előadásra. A film 4,4 millió forintból készült, a 178 jegy 137 510 forintos bevételt jelent.
A Fluor Film előzetese
Jozso929 nevű felhasználó egy mozis oldalon ezt írta: “A jegyvásárló oldalon egy foglalás sincs rá. Szerintem irtózatos bukás lesz, ami nem véletlen.”
Fluor Tomi meglepődött az üres széksorokon és a botrányosan kevés nézőszámon, amit a Blikktől tudott meg. Azt nyilatkozta, hogy nem voltak túlságosan komoly elvárásai a számadatokat illetően, de nem érti az alacsony érdeklődés okát, főleg mivel jó kritikát kapott a film. Azt is elmondta, hogy nem övezte a filmet nagy reklámkampány, de szerveztek közönségtalálkozót, és az jól sikerült.
Réz András filmesztéta szerint teljesen más egy villám mód beinduló zenei karrier, mint egy mozifilm. A filmesztéta úgy véli, ez a bukás ékes bizonyítéka annak, hogy milyen rövid is egy sláger szavatossági ideje. A filmet ugyan nem látta, de ezt a fajta jelenséget jól ismeri.