Megjelent a Webgalamb 4

A hazai kisvállalkozások egyik legjelentősebb marketing eszköze az e-mail marketing. Ez a technika rendkívül népszerű, mivel csekély befektetés mellett rendkívül hatékonysággal növelheti egy kisvállalkozás sikerét is.

Az e-mail marketing megoldás szállítók legjelentősebb hazai képviselője, a Webgalamb idén február elsején megjelentette a szoftvere negyedik verzióját.

A Webgalamb egyedülállónak számít a hazai piacokon azzal, hogy nem szolgáltatásként nyújtja a hírlevelezés lehetőségét a vásárlóinkat, hanem termékként. Ez azt jelenti, hogy míg a legtöbb e-mail marketing cég előfizetéses rendszerben, havidíjért, vagy jellemzően levélküldési mennyiség után kér díjat, addig a Webgalamb egyszeri díjért megvásárolható szoftver. A vásárlást követően a vállalkozás a saját weboldalának szerverére telepítheti a szoftvert és korlátlanul használhatja.

Webgalamb 4

Megjelent a Webgalamb 4-es verziója: www.webgalamb.hu

Az új verzió bejelentése nagy sikerrel történt meg, a gyártó a következő új funkciókat építette be a termékbe:

A Webgalamb email marketing és hírlevélszoftver ingyenesen kipróbálható itt!

Az újdonságok listája

Létrehozható weboldalak

Már nem csak a webcímet adhatod meg ami megnyíljon amikor feliratkozik az olvasód, hanem ott helyben létrehozhatsz te magad is weboldalakat. Nem kell hozzá a webmestered, hogy létrehozza neked. Szabadon formázhatod ezeket az oldalakat és bármikor módosíthatod őket.

Ezekbe az oldalakba beteheted azokat az adatokat amiket az olvasód megadott. A feliratkozó oldalt is személyre szabhatod csakúgy mint a leveleidnél. Például a feliratkozást követő oldalon a nevén szólíthatod a feliratkozót.

Statisztika az űrlapmezőkről

Webgalamb 4

Megjelent a Webgalamb 4: www.webgalamb.hu

Sőt, ezeket az adatokat szabadon kiválasztott időtartamra vonatkozva is megnézheted és grafikonon is összehasonlítja neked a Webgalamb.

Kiválaszthatod akikre szükséged van

Sokszor szükség lehet arra, hogy az aktuális leveledet ne mindenki kapja meg a csoportban. Erre született a szűrők funkció. Például ha bekérted tőlük a születési dátumukat akkor most már könnyedén beállíthatod azt, hogy csak az kapja meg, aki mondjuk 1988. november 16. után született.

Ezt a funkciót imádni fogod, hogy ha több csoportod van, vagy előfordul, hogy csak a listád egy részének küldenél levelet. Remek segítség lesz kérdőívekhez, a megrendelők és az érdeklődők külön választásához.

Automata statisztika a kattintásokról

Mindenki aki komoly sikereket ér el az e-mail marketinggel, kíváncsi arra, hogy a leveleiben lévő linkekre mennyien kattintanak. Ennek mérése mostantól még egyszerűbbé válik. Bekapcsolhatod az automata figyelést és ekkor bármilyen linket helyezel el a levélben tudni fogod mennyire volt sikeres.

Nagy előnye ennek a funkciónak, hogy teljesen automata, neked nem kell semmit csinálnod, hogy mérni lehessen a kattintást. A funkciót egy mozdulattal be- és ki tudod kapcsolni.

Webgalamb 4

5 éves lett a Webgalamb: szülinapjára kiadta a 4-es verziót: www.webgalamb.hu

Blogértesítő

Ha van blogod ennek nagyon fogsz örülni! Mindössze a blog RSS linkjét kell megadnod és a rendszer automatikusan állítja össze helyetted az értesítőket olvasóidnak.

Ugyanúgy saját arculatot csinálhatsz a levelednek mint a blognak, sőt beállíthatod, hogy melyik blogbejegyzésed jelenjen meg benne. Miután ezt a levelet elkészíted elég csak újra és újra kiküldened amikor friss bejegyzést írsz, mert a levélben mindig az aktuális tartalom lesz.

A Webgalamb email marketing és hírlevélszoftver ingyenesen kipróbálható itt!

Automata feliratkozó oldal

A feliratkozó űrlapodat már be sem kell illesztened sehová, mert a Webgalamb automatikusan készít neked egy webcímet amit megadhatsz reklámjaidban, a facebook-on, a weboldaladon, újsághirdetésben vagy bármelyik kampányodban. A feliratkozó oldalt személyre szabhatod, megadhatod a színeket, a szöveget ami szerepeljen rajta.

A feliratkozó oldalad webcíméből a Webgalamb 4 generál neked QR kódot is, amit több méretben le tudsz tölteni.

Megszabhatod mennyien kattinthatnak

Az akció linkeknél nem csak azt adhatod meg, hogy meddig érvényes a kattintás, hanem, hogy maximum mennyit lehet kattintani. Azaz tehetsz olyan linket a leveledbe amire például csak az első 100 olvasó kattinthat rá.

Az is újítás az akció linkeknél, hogy már a feliratkozás időpontjához is köthetőek. Például megadhatod, hogy csak az első héten kattinthasson a linkre. Mindegy, hogy nyáron vagy karácsonykor iratkozik fel, neki onnantól az első hétben működik csak a link.

Átrendezhető csoportok, levelek

A csoportjaidnak és a leveleidnek is megadhatsz címkéket. Ezekkel könnyedén csoportosíthatod őket és elrendezheted úgy ahogy neked könnyebb kezelni. Akár több címkét is adhatsz leveleidnek és csoportjaidnak, így még rugalmasabb lesz használni, és sok csoport esetén áttekinthetőbbé válik.

Például ha a csoportjaid egy részének beírod, hogy “X termék”, a másik részénél pedig, hogy “Y termék” akkor bármikor külön tudod listázni őket.

Bővített keresés

A fejlécben megjelenik egy keresés menüpont amiben a teljes Webgalambodban tudsz keresni. Nem csak a feliratkozott olvasók között hanem akár a leveleid tartalmában is.

Egy egyszerű legördülő mezőben te választhatod ki, hogy hol keressen a szoftver, de akár azt is kiválaszthatod, hogy a teljes rendszert nézze át azután amit meg szeretnél találni. Ráadásul egyszerre két keresési feltételt is megadhatsz, ezzel lényegesen gyorsabbá teszi a munkádat.

Gyorsteszt és beszúrható dinamikus dátum

Most már nem kell megszakítanod a leveled szerkesztését ha le szeretnéd tesztelni mert az írás közben is küldhetsz teszt levelet.

Beszúrhatsz a leveleidbe úgy dátumot, hogy a küldés napjától függ mit lát az olvasó. Levélsorozatok, követőlevelek esetén hasznos. Például beállíthatod, hogy a levélküldés utáni tizedik napot írja a levélbe a szoftver. Ekkor az az olvasód aki február 11.-én kapja a levelet azt fogja látni, hogy február 21. Aki november 16-án kapja azt fogja olvasni, hogy november 26.

Időzített és követőlevelek módosítása menetközben

Az időzített leveleidnek és a követő levél sorozatodnak is van oldala ahol listázza egymás alatt őket a szoftver.

Ebben a listában megjelenik egy új ikon aminek a segítségével nem csak megnézheted, hogy annak idején milyen levélküldési beállításokkal mentetted el, hanem módosíthatod is. A módosítás nincs hatással a teljes sorozatodra, amikor módosítod a levelet akkor a szoftver az új beállításokkal tartja meg a levelet.

A szűrt listádat exportálhatod

A szűrők menüpontban létrehozott szűrő alapvetően a levélküldésnél használható, hiszen azzal választod ki, hogy a csoportot melyik részének menjen a leveled.

De ezeket a szűrőket az exportálásnál is kiválaszthatod. Azaz könnyedén készíthetsz azért is szűrőt, hogy szétválogasd a listádon szereplő olvasókat. Ezzel a módszerrel tényleg egyszerű lesz a feliratkozók adatai alapján szétválogatni a listádat és xls vagy csv fájlba lementeni.

A Webgalamb email marketing és hírlevélszoftver ingyenesen kipróbálható itt!

(Szponzorált Cikk)

Hasonló bejegyzések..